GHID: Cum sa slabesti in 3 pasi simpli!

Asa cum am mai discutat si in alte articole de pe site, sa slabesti nu este simplu. Dar in niciunul dintre articole nu am mentionat despre faptul ca daca vrei sa o faci sanatos trebuie sa uiti de solutiile minune. Observ tot mai des pe retelele de socializare persoane care vand pastile minune, ceaiuri sau prafuri care promit ca o sa slabesti mancand si nefacand niciun pic de miscare. Daca si tu crezi ca acele solutii minune functioneaza, poti sa inchizi pagina asta si sa-ti arunci telefonul sau laptopul pe geam.

Daca ai intrat pe acest articol ca sa afli cum poti slabi sanatos, atunci ramai pana la capat. Promit ca sigur o sa iei cel putin un lucru bun din el.


Citeste si experienta de slabit a lui Mada aka Sefa la Casa: Cum sa slabesti rapid si sanatos!


Sa incepem, zic.


1. Trebuie sa reduci consumul de carbohidrati rafinati


O modalitate de a pierde rapid in greutate este reducerea consumului de zaharuri si amidon sau carbohidrati. Acest lucru ar putea fi realizat cu ajutorul un plan de alimentatie cu continut scazut de carbohidrati sau prin reducerea carbohidratilor rafinati si inlocuirea acestora cu cereale integrale.

Pro tip: Cand vei face asta, nivelul foametei scade si, in general, ajungi sa mananci mai putine calorii dar va exista si o perioada in care vei experimenta dureri de cap sau alte simptome care au legatura cu reducerea consumului de zahar din alimentatie.

Cu un plan de alimentatie cu continut scazut de carbohidrati, vei folosi arderea grasimilor stocate pentru energie in loc de carbohidrati. Daca alegi sa mananci carbohidrati complecsi, cum ar fi cerealele integrale, impreuna cu un deficit de calorii, vei beneficia de fibre mai mari si le vei digera mai lent. Acest lucru le face mai satioase pentru a te mentine multumit.



Citeste si: Incearca reteta asta daca vrei sa slabesti!



Dietele sarace in carbohidrati ajuta mult in procesul de slabire


Cercetarile sugereaza, de asemenea, ca o dieta saraca in carbohidrati poate reduce pofta de mancare, ceea ce poate duce la consumul de mai putine calorii fara sa te gandesti la asta sau la senzatia de foame.


Retine insa ca efectele pe termen lung ale unei diete sarace in carbohidrati sunt inca in curs de cercetare. De asemenea, poate fi dificil sa respecti o dieta saraca in carbohidrati, ceea ce poate duce la un efect yo-yo de "reingrasare" accelerata.


2. Mananca proteine, grasimi si legume


Fiecare dintre mesele tale ar trebui sa includa:

- o sursa de proteine

- o sursa de grasime

- legume

- o mica parte de carbohidrati complecsi

Consumul unei cantitati recomandate de proteine ​​este esential pentru a te ajuta sa iti pastrezi sanatatea si masa musculara in timp ce pierzi in greutate.


Citeste si: Top alimente bogate in proteine!


Dovezile sugereaza ca un consum adecvat de proteine ​​poate imbunatati factorii de risc cardiometabolici, apetitul si greutatea corporala. Sursele de proteine ​​sanatoase includ carnea (vita, pui, porc), pestele (somon, pastrav), fructele de mare (creveti, calamar), ouale, fasolea, leguminoasele, quinoa, etc.

Legumele de inclus pentru planuri de alimentatie cu continut scazut de carbohidrati sau cu continut scazut de calorii ar fi: brocoli, conopida, spanac, rosii, varza, varza de Bruxelles, salata verde, castraveti, fasolea verde, etc.


De asemenea, nu-ti fie frica sa mananci grasimi!


Corpul tau are nevoie in continuare de grasimi sanatoase, indiferent de planul alimentar pe care il alegi. Uleiul de masline si uleiul de avocado sunt alegeri excelente pentru a le include in planul tau alimentar.

Alte grasimi, cum ar fi untul si uleiul de cocos, ar trebui folosite doar cu moderatie, datorita continutului lor mai mare de grasimi saturate.


Citeste si: Vrei un abdomen de invidiat? Incearca antrenamentul asta, are numai 8 minute!


3. Fa miscare!


Exercitiile fizice, desi nu sunt necesare pentru a pierde in greutate, te pot ajuta sa slabesti mai repede si sa ai un corp tonifiat. Mersul la sala are beneficii excelente pentru sanatatea si aspectul corpului tau.

Prin ridicarea greutatilor, vei arde multe calorii si vei preveni incetinirea metabolismului, care este un efect secundar comun al pierderii in greutate.

Daca antrenamentele cu greutati nu sunt o optiune pentru tine, efectuarea unor antrenamente cardio, cum ar fi mersul pe jos, alergatul, mersul cu bicicleta sau inotul sunt foarte benefice pentru pierderea in greutate si sanatatea generala a corpului tau.


Citeste si: Cum sa faci brate uriase la sala!


Cu seriozitate,

Geo, "Sefu" la Casa

@TheGuy

315 views0 comments